En het was in Hellendoorn!

Pas zijn we een daagje naar Hellendoorn geweest. Met de jongste en een vriendje (allebei 12). De jongens vermaakten zich prima en wij hadden een lekker relaxed daagje ;-)
Ik was er wel ooit al eens geweest, maar dat was ergens in de jaren tachtig...dus totaal niet meer te vergelijken met het park nu.

Wat ik leuk vond aan het park: lekker rustig in vergelijking met parken als De Efteling of Duinrell.
Overzichtelijk, lekker onbeperkt koffie drinken als je een Hellendoornmok koopt...., tenminste nog een betaalbare toegangsprijs, zowel leuke attracties voor de jonkies en ook voor de grote jongens en meiden (en ouders) zijn er spannende dingen te doen zoals o.a. een achtbaan en een schommelschip.

Nadelen: je kan het ook als nadeel zien dat het niet zo groot is....maar veel meer kan ik niet bedenken. Misschien niet zo uitgebreid als veel andere parken, maar door het ontbreken van idiote wachttijden kan je wel véél keer dingen doen. Bij de Efteling sta je eigenlijk alleen maar te wachten, is mijn ervaring....en dat voor héél véél geld!

Ook leuk was de show, waarin prachtige duikstunts te zien waren en mooie capriolen op een trampoline. Zeker een bezoekje waard!

Hellendoorn  biedt ook nog  het slidepark. Daar zijn wij niet geweest. Voor dit Aquaventura slidepark moet je apart betalen maar is alleen toegankelijk voor gasten van het avonturenpark (anders gezegd: je hebt dus ook een kaartje nodig voor het avonturenpark). Ik ben er dus niet geweest, dus kan niet uit eigen ervaring spreken. Het is een outdoor waterpark met heel veel glijbanen. Het is dus geen zwembad. Op dit moment is het gesloten maar ze  hopen ergens in juni weer open te gaan met het waterpark. Het ziet er in ieder geval erg leuk uit!

Mijn ervaring met Hellendoorn is dus eigenlijk alleen maar positief en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.











Reacties