Kleding voor jongens!

Toen mijn oudste een jaar of drie was, weet ik nog dat ik met hem bij een p&c kleding ging kopen. De kleding hing, hoe leuk, gesorteerd op kleur. Nou was hij vooral geobsedeerd door de kleur rood, dus natuurlijk stierde hij direct naar de hoek met rode en roze kleurtjes.....

Je raadt het vast al: kleding voor meisjes, dus. Met bloemetjes en ruches. Sorry jongen, maar dat is toch echt een beetje erg veel te meisjesachtig! Helaas: jongenskleding was er alleen in groen (donker) en bruintinten....

Gelukkig is er tegenwoordig ook voor jongens lekker veel kleur. En waarom ook niet? Ik hou daar wel van!

Kleding voor jongens is natuurlijk op veel plekken te koop. Maar hier wat linkjes naar mooie sites met stoere én vrolijke kleren voor onze boys! Of andere spullen...

Outlet voor jongens: alittleshop.nl
Speciaal voor jongens: kleding en nog meer bij stoere jongenskleding.nl
voordejongens.nl Een shop met speelgoed, beddengoed, tassen, knuffels etc. Eindelijk geen overheersend roze .. :-)
Helaas bestaat dit merk niet meer.....ik was niet alleen consulent, maar ook fan van Dog & Duck
justforboys.nl/ Shop met sieraden alléén voor mannen (en jongens natuurlijk). Nou ja, dat wil zeggen, bijna....
allfortheboys.com/ Leuke site met allerlei jongensdingen. Wel in het engels...
En een leuke op pinterest: allemaal jongens of mijn eigen: jongensdingen
Nostalgie voert hier de boventoon! Om te smullen! http://www.jongensmerkkleding.nl/
Voor speelgoed voor jongens zou je kunnen kijken bij de grote speelgoedwinkel!

Reacties